PLAN EN BEDENK EEN STRATEGIE VOOR EEN MARKETINGCAMPAGNE VOOR MICRO-INFLUENCERS


Bepaal uw doelen en statistieken

De eerste stap is het bepalen van uw doelen en de statistieken die u gebruikt om uw succes te meten.

Uw doelen zijn van invloed op met welke influencers u werkt en hoe u met hen samenwerkt. En de door u geselecteerde statistieken helpen u het succes van uw campagne aan het einde ervan te beoordelen.

Hier zijn enkele mogelijke doelen en statistieken die u zou kunnen overwegen:

• Merkbekendheid – Bereik van de campagne, groei in volgers op sociale media, aantal vermeldingen op sociale media, enz.

• Verhoogde verkoop – Groei in verkoop, aantal verkopen via een speciale couponcode voor de influencer, enz.

• Betrokkenheid en klantenbinding – Betrokkenheid gegenereerd tijdens de campagne, aantal terugkerende klanten tijdens de campagne, enz.

• Meer volgers op sociale media – Groei in volgers op sociale media

Nadat u uw statistieken heeft geselecteerd, registreert u de huidige statistieken net voor de start van uw campagne. U vergelijkt ze met de statistieken aan het einde van uw campagne.

https://www.nextchapter.agency/

https://www.nextchapter.agency/