BUSINESS-TO-CONSUMER (B2C) TELEMARKETING


Business-to-consumer (B2C) telemarketing bereikt directe klanten die een specifiek product of specifieke dienst nodig hebben. Aangezien het de primaire functie is om goederen rechtstreeks aan klanten te promoten en te verkopen, omvat B2C-telemarketing het evalueren, begrijpen en segmenteren van grote doelmarkten en demografische groepen.

Business to Consumer telemarketing is de verkoop van producten of diensten aan eindgebruikers, ook wel verkopen aan het grote publiek genoemd. B2C-telemarketing is heel anders dan B2B-telemarketing en vereist een heel andere aanpak, van scripting tot datasourcing, eerste pitch, evaluatie van interesse en afsluiting.

Het goede nieuws is dat de contactpercentages fenomenaal zijn. De directe interactie met potentiële klanten levert een veel betere beslisser (DM) contactpercentage op dan bijna elke andere vorm van marketing. B2C-telemarketing is daarom een ​​gegarandeerde manier om een ​​uitdrukkelijk antwoord van een klant te krijgen en is daarom een ​​fantastische methode om een ​​product of dienst in grote aantallen te verkopen.

Of het nu gaat om het verkopen van een product/dienst, het verkrijgen van nieuwe leads, het organiseren van productdemonstraties, klantenonderzoek of mystery shopper-achtige oefening, we zullen zeer snel antwoorden voor u krijgen. Als u een bedrijf heeft en u wilt telemarketing doen voor een van uw campagnes, dan helpt Sky Liberty in Nederland u daarbij. Ze hebben geweldig werk voor mij gedaan en het was een enorm succes voor mijn bedrijf.

B2C-telemarketing is gericht op de eindconsument, er zijn specifieke voordelen die u moet weten aangezien deze keer de klant voor zichzelf spreekt, en niet in naam van een bedrijf, en vaak is het meer bevoegd om ter plekke een beslissing te nemen. Het nadeel is dat hij zijn eigen geld uitgeeft, en niet het budget van het bedrijf, dus hij zal meer oplettend zijn, dus de discussie moet meer persoonsgericht zijn.

www.skyliberty.nl